Kontakt

Koronawirus - informacje dla Klientów

Wymogi bezpieczeństwa powodują jednakże konieczność modyfikacji w sposobie wydawaniu towaru, przede wszystkim poprzez minimalizowanie kontaktu kierowcy z Państwem lub Państwa pracownikami.  Prosimy wszystkich o zrozumienie oraz współpracę w tym zakresie.

Dodatkowo prosimy o zapoznanie się z poniższymi zmianami

  • od dnia 16.03 br. nie jest możliwy odbiór własny w Centrach Logistycznych: Poznań oraz Nadarzyn.
  • wyłączony z funkcjonowania został Ekspres Hurt w Poznaniu;
  • dni i godziny pracy pozostałych punktów handlowych pozostają bez zmian
  • ograniczyliśmy strefy poruszania się Klientów do wydzielonego obszaru
  • ograniczyliśmy liczbę osób, które mogą jednocześnie przebywać w punkcie handlowym
  • wstrzymujemy wizyty naszych Przedstawicieli Handlowych w Państwa firmach; o wszelkich problemach prosimy informować opiekunów handlową drogą e-mailową lub telefoniczną
  • wprowadziliśmy obowiązek korzystania z płynu dezynfekującego

O wszelkich zmianach w funkcjonowaniu naszych jednostek handlowych, na bieżąco będą informować nasi opiekunowie handlowi.

W związku z minimalizowaniem ryzyka rozprzestrzenia się koronawirusa, oraz w celu poprawienia szybkości i komfortu Państwa obsługi prosimy – w miarę możliwości, nawet w przypadku odbioru osobistego w Ekspres Hurcie - o składanie zamówień poprzez naszą platformę e-commerce (www.sanpolprofi.pl) lub telefonicznie u swojego opiekuna handlowego.

Nasza firma ściśle monitoruje sytuację dotyczącą koronawirusa COVID-19, na bieżąco dostosowując działania adekwatnie do rozwoju wydarzeń.